Saturday, May 7, 2011

KaLau Aku ..!

Kalau aku ketawa dia kata aku Gila
Kalau aku menangis dia kata aku sakit jiwa
Kalau aku senyum dia kata aku mengada-ngada
Kalau Aku tersengih dia kata aku macam kera

Kalau aku ke perpustakaan dia kata aku ulat buku
Kalau aku ke bilik air, dia kata aku nak menyolek diri
Kalau Aku berdiri, dia kata aku nak tayang Body
Kalau Aku duduk, dia kata aku letih berdiri

Kalau Aku termenung dia kata aku dok ingat teman lelaki
Kalau aku gigit jari, dia kata aku kecewa bercinta
Kalau aku kenyit mata, dia kata aku nak memikat dia
Kalau aku garu kepala, dia kata aku tak reti kira2

Kalau Aku ke Koop, dia kata aku nak tunjuk kaya
Kalau akau ke taman, dia kata aku nak berasmara
Kalau aku tak makan, dia kata aku diet
Kalau aku ke bilik rawatan, dia kata aku nak ponteng

Kalau aku ke padang, dia kata aku olahragawati
Kalau aku ke surau, dia kata aku nak tunjuk alim
Kalau aku menjeling, dia kata aku sakit hati
Kalau aku berdandan dia kata aku nak melaram

Aku .. Aku ahhh!! semuanya tak kena
Kalau dia, ehhh! semuanya sempurna
Aku mula relaks, dia kata aku tak tentu arah
dia resah, aku buat muka selamba jer :))

No comments:

Post a Comment